Sunday 4 November 2012

Episod 1: Panggung Wayang, 1st dan Mira.


Diari Zack: 
Isnin, 30 November 20XX (setahun sebelum)
1340

     Cuti akhir tahun telah lama bermula, aku bersama teman wanitaku, Mira dalam perjalanan keluar hendak menonton wayang. Hari ini hanyalah hari yang biasa aku pergi keluar bersama dia. Seperti biasa, Mira suka akan menoton filem cinta. Bagi aku ia hanya membosankan. Tapi tidak apa, hari ini merupakan ulang tahun percintaan kami yang ke 2. Aku melamar dia semasa dia hanya berumur 12 tahun. Aku ingatkan aku boleh memelihara daranya sehinga ke hari ini, tetapi pada usia dia yang mencecah 14 tahun,, tak sangka aku yang akan meragut daranya.

     Mira,,, seorang anak yang berada sama seperti aku. Kami duduk dalam satu kawasan perumahan, di daerah Damansara, rumahku dan dia tidaklah jauh hanya 5 minit jika berjalan kaki. Dia bersekolah di sekolah perempuan manakala aku di sekolah lelaki tetapi tidak sepenuhnya kerana tingkatan 6 mempunyai pelajar perempuan. Setiap hari aku akan menumpangkan Mira dengan kereta ke sekolah kerana jarak antara sekolah kami hanyalah 1.5 km sahaja.

    Kami hanya melakukan perkara yang ringan2 seperti meraba dan frenchkiss sahaja. Kami juga melayari alunan seks di dalam telefon dan webcam tetapi dia hanya pernah menunjukkan lurah teteknya sahaja di hadapan webcam.Kami melancap di hadapan webcam secara tidak berbogel. Aku memaki kain pelikan dan dia hanya memakai spender dan singlet. Aku pernah menghadiahkan vibrator kepadanya semasa hari jadinya tahun ini.

    Hari ini, aku terpaksa menunggang motosikal kerana kereta ku berada di bengkel. Seperti biasa aku telah lama tidak merasa Mira memelukku dari belakang tetapi hari ini aku perasan dia tidak memakai coli kerana putingnya tergesel2 di belakang badanku.

   Sesampai sahaja di panggung, kami terus membeli minuman ringan dan beberapa bar coklat. Panggung pada hari ini agak lengang dan panggung yang kami berada tidaklah ramai hanya dalam 5 pasangan sahaja.
Cerita panggung itu bermula dengan adegan atas katil dan tindihan antara satu sama lain.

   " Cite apa ni x kuar tv pun?" bisik hatiku. Mira khusyuk memerhati adegan tu dan aku memerhatikan putingnya telah timbul di sebalik bajunya yang nipis itu. Adegan filem itu di teruskan dengan adegan membuka pakaian antara wanita dan lelaki tersebut.

   Konekku mula bangun. Aku sudah mula tidak resah tapi dapat bertahan. Tetapi yang hairannya Mira sudah mulai gelisah dengan mengeluarkan suara erangan manjanya seperti yang aku dengar di telefon ketika kami ber'fonsex'. Dia menggerakkan badannya agar putingnya bergesel dengan bajunya. aku memerhatikan seluar shortjeans nya sudah pun mulai basah di tempat pepeknya. Ikut hati aku hanya mahu terkam jer teman wanitaku ini.

   "Ah, ah, aah, ahhh.." suara erangan perempuan yang ku dengar dari belakang. Aku menoleh dan melihat pasangan yang berada 2 baris dari seat belakangku sedang beromen didalam panggung yang agk malap ini.
Mira tidak lagi melihat filem itu tetapi menumpukan perhatian sepenuhnya pada adegan belakang itu. Mira mula meramas teteknya dan menggentel puntingnya mengeluarkan erangan yang sangat manja yang membuatkan ku tidak keruan.Aku mengambil kepalanya dan menghadapkan ke mukaku.

   "Ini yang ayang mahukan?" aku memberikan di kucupan dan dia membalasnya denga penuh ghairah.

   "Mmmmphh... umphhh" dia tidak melepaskan kucupan itu. Tangannya merayap sehingga ke zip seluarku yang membonjol. Dia membuka pin seluar dan menarik zip seluar jeansku. Menyelak spender ku lantas konekku memberi reaksi yang sangat pantas akibat kesejukan aircond dan keghairahan ku. Dia mengusap- usap kepala konekku dan menggoncang perlahan konekku. Aku agak terkejut kerana dia terlalu gelojoh.

   Aku yang tidak tertahan terus mengangkat baju-tnya hingga menampakkan teteknya yang comel dan puting pinknya yang pertama kali aku lihat. Aku terus menghisap puting kirinya dan Mira mengerang dengan agak kuat kerana kegelian. Aku dapat merasakan dia menggengam kuat konekku. Tangan kananku pula memicit2 puting kanan dan tangan kiriku membuka seluar short jeansnya dan aku dapat merasakan yang dia tidak memakai spender. Pepeknya yang telah bsah menyenangkan ku membuka dan menggesel kelentitnya.

   " Ahh abg.... laju lagi bang.. ah ah ahhh.. ah ah,,," dia yang telah tidak keruan itu bangun dan duduk di atas ribaku dan pertama kali aku melihat pepeknya yang putih kemerahan.

  "ahh... abg sedap bang" aku hanya memasukkan pangkal konekku kedalam pepeknya.

  "Abg... jagn wat mcm ni bang... ahhh" rayu Mira dengan suara yang manja. Aku pegang pinggangnya dan mengucupnya kuat lantas menujah konekku terus ke dalam pepeknya.. Dia menjerit dalam kucupan dengan kuat. Aku dapat merasakan ada lendiran mengalir keluar dari pepeknya. Dia dalam kekejangan. Aku melepaskan kucupan. Mukanya berpeluh2. Dia seperti orang yang baru berlari sejauh 3 km. Aku memulakan enjutan secara perlahan. Aku melihat percikan daranya yang pecah di luar pepeknya.

   "Ahh,.. ahh.. abg.. slow2.."
   " ok sayang"aku mengenjut sambil memerhati alunan tetek comelnya yang bergoyang2.. aku jilat puting kirinya.."

   "Ahh.. ahh.. ah.. abg kuat lagi bang.. laju lagi...." Mira merayu dengan nada yang comel. Aku menambahkan kuasa enjutan aku. Dia pula menmbahkan kuasa kemutannya hingga membuatkan aku tidak tertahan. Aku semakin rakus sehingga menggigit2 putingnya bergilir-gilir.

   "Ahh abg.. sedap bang.... abg!!!! ahhhh.. ah ah ah..." Mira klimaks buat kali kedua.. Aku menambhkan kelajuan untuk memancut.

   "Crutt...crut..." Aku lemah.. Mira terbaring atas badanku...

   "Abg.. abg tau x berapa lama ayang tggu untuk  semua ni... ayang da x tahan sgt..." bisiknya lemah..

[10 minit kemudian]

  Aku bersiap untuk keluar dari panggung dan aku melihat beberapa pasangan yang masih lagi sedang beromen. Cuma hanya ada seorang sahaja gadis yang  x buat apa-apa, mungkin tggu teman lelakinya barangkali. Aku singgah di kedai farmasi untuk membeli spermicide. Aku menghantar Mira pulang ke rumah. Sesampai sahaja aku di rumah dan memndikan diri aku mendapat text dari Mira

 <From: Mira>

     "Jom wbcam, ayg nak tunjuk semua ni,. hehehe.."

< 1557, 30th November>

   "Tak puas lagi ke dia ni..? hehe." bisik hatiku...



   

No comments:

Post a Comment