Saturday, 10 November 2012

Episod 2: Anugerah, Belakang Pentas dan Cikgu Siti


Diari Zack:
Sabtu, 5 Disember 20XX (setahun sebelum)
0857

    "Sebelum kita memulakan penyampaian anugerah hari ini, saya akan menjemput kumpulan pancaragam sekolah kita untuk membuat persembahan pembukaan." tepukan gemuruh diikuti denganpersembahan pancaragam sekolah ku.

     Ya, aku sekarang berada di sekolah pada pertengahan musim cuti kerana sekolahku mengadakan hari penyampaian anugerah untuk tahun ini. Aku yang terpaksa bangun pada awal pagi memang terasa terlalu mengantuk kerana melayan gf-ku Mira sampai pukul 3.00 pagi. Kesudahannya xde sesiapa puas sebab dia datg bulan. Tak merasa pepeklah buat masa ni. Aku seorang pengawas dan aku di tugaskan untuk menjaga bilik persalinan di belakang pentas yang tidak lagi digunakan memandangkan pelajar sering mengambil kesempatan untuk merokok di situ. Tapi itu tidak penting, yang penting sebenarnya aku ditemani oleh seorang wanita yang ku panggil cikgu untuk menemankan ku. Sebenarnya dia yang rela untuk menemankan ku entah tidak tahu kenapa? Tapi aku tahu mengapa.....

    Namanya cikgu Siti berumur 32 tahun dan juga mengajar aku PA (Prinsip Akaun). Aku dengan dia sebenarnya agak rapat juga semenjak dia mengajar aku tahun ini. Kami juga mempunyai nombor telefon masing2 dan kadang2 kenakalan aku ni membuatkan aku berfantasi untuk beromen dengannya. Lagipun dia janda anak dua, aku faham perasaan batinnya. Pernah juga di pusat sumber dulu kami duduk berhadapan dan berbual. Secara tidak sengaja ayunan kakinya terkena di konekku dan semasa itu konekku memang telah mengeras.

" Wow!" itulah yang diungkapnya. Kemudian aku malu2 terus pergi ke tandas dan melancap. Aku ingatkan selepas itu dia tidak akan menegur aku kerana malu, tetapi melayankau seperti biasa. Apabila aku bertanya adakah dia sengaja atau tidak dia akan cuba mengelak soalan itu.Tapi semenjak hari itu dia sering menghantar gambarnya yang berpakaian seksi.

   Hari ni dia pakai baju kebaya dan kain belah tepi tetapi belahannya hingga ke pars separa peha. Membuatkan konekku terus menegak. Aku berdua dengan dia di dalam bilik itu. Selalunya dia akan membuka cerita tetapi kali ini dia diam dan apa yang aku perasan dia akn mengeluarkan bunyi esahan.
Aku buat2 tidak tahu dan duduk di atas kerusi. Aku memang sengaja tidak pakai seluar dalam kerana aku tahu Cikgu siti akan me'relakan' untuk menemani ku. Aku bersandar di kerusi dan menonjolkan bonjolan konekku di hadapannya dan gerak-gerakkanya

   Dia seperti mahu pandang atau tidak. Aku mengurut konekku. Dia yang seperti tidak mahu kalah, membuka tudungnya dan membuka butang atas baju kebayanya. Menampakkan teteknya yang besar itu dilitupi dengan kain hitam. Aku yang tidak mahu mengalah bangun dan mebuka tali pinggang seluarku. Dia membuka baju kebayanya dan aku melihat sekujur tubuh yg hanya beralaskan baju dalam hitam.Aku berjalan rapat kepadanya dan membuka zip seluarku. Aku mengeluarkan konekku yang telah lama keras. Dia hampiri ku dan aku terus rangkul pinngangnya dan mencium Cikgu Siti ku.

   "Mmmph... mmmphh.." suara itulah yang di keluarkan oleh cikgu sambil mengurut2 batang konekku.

  Aku pergi ke belakangnya dan memeluknya dari belakang sambil meramas2 teteknya yang masih diliputi baju dalmnya.

   " Ahhh... sedap zack... ahh..." mengerangnya perlahan apabila aku menggentel2 putingnya sambil mencium tengkuknya.

   " I love u cikgu.." sejurus selepas itu dia melepaskan diri dari aku, membuka baju dalamnya dan terus melutut. Mukanya betul2 berada tepat di depan konekku. Dia mengurut.

  "Semenjak cikgu sengaja menyentuh konek Zack dengan kaki cikgu, cikgu dah terbayang alangkah bagusnya kalau Zack menjadi suami cikgu. Cikgu dah x tahan Zack.. Hari2 cikgu mmelancap sbab teringatkan Zack. Cikgu harap konek Zack dapat memuaskan cikgu pada hari ini.." pintanya sambil tangan kanannya mengurut2 konekku, tangan kirinya menggentel putingnya yang keras itu. Aku semakin stim.

   "Please Zack, bagi cikgu konek Zack ni.. ahhh" pintanya manja..

  " ok cikgu" lantas itu aku terus memegang kepalanya dan biarkan dia mengulum sepuas2nya konekku.
 
  " ahh.. cikgu slow skit.. nak terpancut dah ni.." responku apabila cikgu siti mengulum terlalu laju.

 " belum lagi Zack.." dia bangun dan menolakku hinnga aku terduduk. Dia membuka kainnya, dan terus menampakkan pepeknya yang putih gebu tidak memakai spender.. aku sungguh teruja dan konekku semakin mngeras.. Dia membaringkan aku..

 "Zack.. ini hadiah untuk Zack... jilat pepek cikgu nih" dia duduk di tepat2 ats mulutku aku menjelirkan lidah untuk mencapai pepeknya yang berbau mazi itu..

   "Aaaahhhhh.... sedp Zack laju lagi.. jilat lagi.. Ahhh.." aku menjilat laju dan menggigit2 kelentitnya...

  "Aahh.. sedap zack  ah ah.. ARGH!!!" dia kekejangan dan air mazinya memancut2 memenuhi mulutku. Di terbaring lemah... Aku pula mengambil giliran.

  "Zack.. slow2 ok.. ahhhh.." aku mengacukan senjata ku tepat ke pepeknya. Aku merempuh dinding pertahanannya..

  "Ahh.. sedap Zack.. lagi.. lagi.." cikgu siti yang masih tidak puas mengarahkan ku manja. Aku masukkan sedikit demi sedikit..

  "ahhh. sedap... ahhhh" aku mula memasukkan separuh konekku dan mula mengayun. aku boleh rasakan kemutan pepek cikgu siti.

  "Ah Zack.. laju lagi Zack..ahh" aku mula mengayun bertambah laju dan memasukkannya lebih dalam. Sambil itu aku menindih dan menggigit putingnya.

  " Ahhhh... Zack.... Ahhhh. ahhh." dia tidak keruan... bunyi hentakan antara badan semakin kuat kedengaran..

   Aku membuat posisi baru.. Kali ini di mengiring, aku mengangkan kaki kananya dan...

  "Ahhh ah ah ah ah... Zack.. Ahhh, Ah ah ah" aku menghentak semakin laju. teteknya aku ramas kuat dan menggentel putingnya.. Air maniku sudah mula penuh..

  " Ahhhh....ah ah..AHhhhhhh!!!"

 "Cruttt.. Cruttt" Cikgu Siti kaku buat sementara. Terkejut kerana tembakan mani yang kuat menembak dinding rahimnya.. Aku baring di sebelahnya......

[20 minit kemudian..]

  "Zack... cikgu ingat nak jadikan Zack suami angkat cikgulah... em sebab Zack memahami isi hati cikgu dan yang paling penting kita boleh berasmara lagi....haha.." kata Cikgu sambil memakai bajunya semula..

   " Penatlah konek aku lepas ni... hehe.." gelak hatiku riang.......





No comments:

Post a Comment